Tanácsokat keres a közösségi média marketingről? - ne keressen tovább!
A közösségi média jelenlét segíthet vállalkozásának abban, hogy nagyobb számú emberhez jusson el. Ha ezeket a közösségi hálózati platformokat használja, vállalkozása sok olyan információt ellenőrizhet, amely eljut a fogyasztókhoz, miközben könnyedén kommunikálhat velük. A marketing célú promóciókat a közösségi médián keresztül könnyű eljuttatni.
Készítsen kreatív és érdekes címeket. Ha a címek, annyira vonzzák az olvasókat, hogy többet akarnak olvasni, nagyobb valószínűséggel csábíthat több embert oda, ahová szeretné.
Tudassa meglévő ügyfeleivel a közösségi médiaoldalait. Amikor valaki csatlakozik az Ön közösségi hálózatához, akkor ezeken az oldalakon általában tájékoztatják az ismerőseiket arról, hogy ezt megtették. Ez lényegében ingyenes reklám, és nem szabad alábecsülni. A nap végén minden arról szól, hogy megtartsa, amilye van, miközben folyamatosan növekedik.
Használja ki az RSS-csatornákat. Ezeket minden ember feliratkozhat a hírfolyamora, és a bejegyzések a Google fiókjukba kerülnek, amint a hírfolyamját közzéteszik. Ezáltal a tartalma könnyen hozzáférhetővé válik ügyfelei számára. A feliratkozás gombja legyen könnyen azonosítható, így az egész folyamat nem igényel erőfeszítést az oldalát látogatók részéről.
A dolgok nagyon gyorsan mozognak a közösségi médiában, és a vállalatának gyorsan kell alkalmazkodnia a változásokhoz, amint azok bekövetkeznek. Csak néhány évvel ezelőtt a táblagépek és az okostelefonok még nem léteztek tömegesen gyártott és nyilvánosan elérhető formában. Tartsa szemmel az új technológiát, hogy jobban fel tudjon készülni a marketingjét érintő változásokra.
Említse meg a népszerű Twitter-felhasználókat úgy, hogy a @ tag után hozzáadja a felhasználónevüket. Miután az illető megkapja az értesítést, hogy megemlítették a tweetedben, előnyére válik, hogy vagy válaszol, vagy megfordul, és "retweeteli" az összes saját követőjének.
Mielőtt belevágna, tájékozódjon a közösségi oldalakon való hirdetés különböző módszereiről. Tudja, hogy az egyes közösségi oldalak hogyan különböznek egymástól, hogy a lehető legtöbbet hozhassa ki mindegyikből. Lehet, hogy úgy találja, hogy egy oldal több embert ér el, és úgy dönt, hogy ideje nagy részét arra az oldalra összpontosítja.
Mielőtt elkezdené a közösségi média marketingkampányt, érdemes megfontolnia, hogy útmutatókat vásároljon, amelyek a helyes irányba terelik. Az útmutató a vezető közösségi médiaoldalakról tartalmaz információkat. Mindent meg fog adni, amit tudnia kell, az oldal létrehozásának alapjaitól kezdve a forgalom növelésére irányuló stratégiákig.
Győződjön meg róla, hogy profiljait nyilvánossá teszi. A LinkedIn és a Facebook is rendelkezik adatvédelmi beállításokkal, amelyeket testre szabhat: ne feledje, hogy ezeket a profilokat termékei reklámozására hozza létre, és azt szeretné, ha minél többen látnák az oldalait. Ha problémái vannak, letilthatja az egyes felhasználókat.
Nagyszerű dolog, amit a közösségi kampánya megkezdése előtt érdemes észben tartani, hogy a közösségi oldalakon időről időre csúnyán elfajulhatnak a dolgok. Készüljön fel arra, hogy dacoljon a negativitás viharával. Még ha a legtöbb ember szerint az Ön terméke a legjobb dolog a szeletelt kenyér óta, mindig lesznek ellenzők. Ne hagyja figyelmen kívül, hanem válaszoljon rájuk segítőkészen.
Ismerje meg a közösségi oldalakon megjelenő posztolási szokásokat. Sok ilyen oldal forgalmi csúcsidőszaka reggel 7, délután 5 és este 10 óra, és ezekben az időpontokban mindenképpen érdemes valami újat posztolnia. Ha ennél a három alkalomnál többször posztol, ügyeljen arra, hogy valami egyedit és érdekeset tegyen közzé, de korlátozza a napi posztok számát.
A közösségi médiaoldalak használata segít növelni márkája ismertségét. Ez segít az ügyfeleknek felismerni a cégét, és hosszú távú hírnevet ad neki.