A hírneve helyreállítása: Tippek és trükkök
Mennyire fontos a vállalkozása az életében? Ha fontos Önnek, akkor arra kell törekednie, hogy ügyfelei számára is fontos legyen. Ahhoz, hogy ezt hatékonyan tehesse, meg kell tanulnia jó hírnevet fenntartani. A következő tippek segítenek ebben a leghatékonyabban.
Győződjön meg róla, hogy legalább több üzleti weboldala optimalizálva van a cégnevére. Azt szeretné, ha a Google az üzleti honlapját a vállalkozásáról szóló hiteles internetes oldalnak ismerné el. Azt szeretné, ha az első számú keresési pozícióban lenne az üzleti neve, nem pedig a második vagy harmadik helyen egy Wikipédia-cikk vagy egy blog mögött. Gondoskodjon arról, hogy az Ön honlapja legyen az első bejegyzés, amelyet valaki lát, amikor a Google keresőben az Ön márkanevére keres.
Tartsa szemmel online jelenlétét. Nem tudhatja, mikor kap egy keresőmotor negatív találatot, mert valaki valami rosszat mond az Ön vállalkozásáról, még akkor is, ha annak semmi oka nincs. Ne hagyja, hogy a negatív megjegyzések kerüljenek az élre, amikor az emberek az Ön cégére keresnek. Törekedjen arra, hogy ezt körülbelül kéthetente megtegye.
Ahhoz, hogy üzleti hírnevét jó úton indítsa el, tartsa egyszerűnek a márkaépítést. Használjon tiszta betűtípust és színpalettát. Győződjön meg róla, hogy logója egyszerű, és egyértelműen közvetíti, hogy mivel foglalkozik és mit képvisel. Ezeknek az elemeknek minden vállalati anyagában működniük kell. Próbálja meg elkerülni, hogy összetett és bonyolult elemeket használjon a márkaépítésében.
Soha ne tegyen közzé hamis értékeléseket és megjegyzéseket, amelyek pozitív fényben tüntetnék fel vállalkozását. Akár hiszi, akár nem, a legtöbb ügyfél felismeri, ha átverik, és elveszíti a bizalmát Önben és a cégében. Ahelyett, hogy ügyfeleket nyerne, a végén elveszítheti őket.
A közösségi média lehet vállalkozása barátja vagy ellensége. Meg kell tanulnia, hogyan használhatja az előnyére. Hozzon létre saját oldalakat olyan oldalakon, mint a Facebook és a Twitter. Nyugodtan foglalkozzon az ügyfelek aggodalmaival, és tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye őket. Ez óriási hasznára válik vállalkozásának.
Ha cégéről negatív kritikát kap az interneten, ne reagálja túl a dolgot. Az egyik legrosszabb dolog, amit egy vállalat tehet, hogy dühvel válaszol egy negatív megjegyzésre vagy panaszra. Emellett ne próbáljon megtorlást gyakorolni a panaszt közzétevő személy ellen. Az ilyen típusú reakciók nem oldják meg a problémát, és csak még inkább felhívják a figyelmet a negatívumokra.
Még akkor is, ha egy ügyfél megalapozatlan panasszal fordul Önhöz a cégével szemben, ügyeljen arra, hogy ne utasítsa el olyan könnyen a panaszát. Mindig ismerje el és köszönje meg az ügyfélnek, hogy időt szakított arra, hogy kapcsolatba lépjen Önnel. Ajánlja fel, hogy további vizsgálatot folytat. Ajánlja fel, hogy adjon neki valami pluszt a gondjaiért. Ez csökkenti annak valószínűségét, hogy rosszat mondjon az Ön vállalkozásáról a baráti körében.
Győződjön meg arról, hogy személyes közösségi oldalai a barátain kívül mindenki számára teljesen privátak. Bár ez irracionálisan titokzatosnak tűnhet, az eredmény az lesz, hogy a negatív emberek kevesebb információval fognak rendelkezni az Önről. Az üzleti oldalaknak mindig elérhetőnek kell lenniük mindenki számára, aki bele akar nézni.
Az ügyfelek szeretik az olyan vállalatokat, amelyek reagálnak. Ha egy weboldal látogatója egy űrlap kitöltésével veszi fel Önnel a kapcsolatot, egy munkanapon belül válaszoljon rá - minél hamarabb, annál jobb. Jó első benyomást szeretne kelteni. Ha gyorsan válaszol, azzal azt üzeni a látogatónak, hogy odafigyel az igényeire. Így gyorsan kialakul a nagyszerű ügyfélszolgálat hírneve.
Mint korábban említettük, ha sikeres üzletet akar csinálni, akkor azt relevánssá kell tennie a fogyasztók számára. Mindennek a kulcsa az Ön hírneve. Használja a fent bemutatott hasznos ötleteket, hogy megértse, milyen módon tud sikeresen minőségi szolgáltatást nyújtani ügyfeleinek.
Bluetooth headset, Adatkábel, töltőkábel, Markerek és szövegkiemelők, Mappák és borítók, Létesítmény üzemeltetés
bluetooth headset, adatkábel, töltőkábel, markerek és szövegkiemelők, mappák és borítók, létesítmény